logo

بیمـارسـتــان خـیـریـه

موسی بن جعفر(ع)

حضور داوری فرماندار مردمی مشهد و بازدید میدانی در جمع مدیران اجرایی و مدیرعامل بزرگترین بیمارستان خیریه کشور(موسی بن جعفر)

1402/3/18

حضور داوری فرماندار مردمی مشهد و بازدید میدانی در جمع مدیران اجرایی و مدیرعامل بزرگترین بیمارستان خیریه کشور(موسی بن جعفر)

در این بازدید شهردار منطقه ۸ و شهردار ناحیه یک و معاونت فرماندار نیز حضور داشتند.

و فرماندار به عنوان عالیترین مقام دولتی شهرستان از دستگاههای دولتی خواستار همکاری بیشتر با این مراکز درمانی خیریه که نقش بسزایی در پیشگیری و درمان آحاد  جامعه به‌خصوص زایرین و مجاورین را بعهده دارند شد.

به گفته آقای علی‌زاده مدیر عامل بیمارستان، این مجموعه درمانی صد درصد مردمی می باشد و متعلق به هیچ نهادی نیست و ترکیب هیئت امنا و هیئت مدیره کاملا مردم نهاد می باشد.

 در این مجموعه به طور متوسط بیش از ۱۵۰۰بیمار در ماه بستری و درمان می شوند و مقام دوم پذیرش بیماران کشورهای عرب و خارجی را در مشهد به لحاظ بهره وری از پزشکان فوق تخصصی و تجهیزات و پیشرفته و  با کیفیت و دیگر ویژگیها می باشد. شایان ذکر است به‌طور متوسط روزانه بیش از ۵۰ عمل جراحی شامل جراحی: قلب، اعصاب، ارولوژی، زایمان، ارتوپدی، گوش و حلق و ..... در این بیمارستان جنرال و فوق تخصصی انجام می شود.

تگ ها :

#بیمارستان_موسی_بن_جعفر_ع__مشهد

#بیمارستان_جنرال_و_فوق_تخصصی_شمال_شرق_کشور

#شهردار_منطقه_۸

#شهردار_ناحیه_یک

#معاونت_فرماندار_مشهد