logo

بیمـارسـتــان خـیـریـه

موسی بن جعفر(ع)

اهداف و سیاست‌ها

اهداف کلان

1. کیفیت خدمات سلامت  (1. اجرای الزامات و استانداردهای خدمات سلامت 2. ارتقاء توان رقابتی سازمان 3. ارائه خدمات رضایت بخش)

2. ایمنی بیمار (تضمین ایمنی بیمار در ارائه خدمات)

3. بهره وری منابع  (1. بهره وری ظرفیتهای ساختاری و تجهیزاتی 2.بهره وری منابع انسانی 3. بهره وری اصولی از منابع مالی)

 

سیاست های کلان

1. فعالیت و ارائه خدمات یکپارچه با تبعیت از قوانین ، ضوابط و ملاحظات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

2. الویت بخشی به رویکرد ایمنی در ارائه خدمت به کلیه مراجعین و بیماران از لحظه ورود در تمامی مراحل فرآیند مراقبت و درمان تا مرحله ترخیص با توجه ویژه به اقشار ضعیف و کم در آمد هم راستا با ارزش های والای مؤسسه خیریه

3. توجه به ابعاد فراگیر کیفیت به نحو مؤثر و مستمر در تمام عرصه های ارئه خدمت با محوریت بیمار و خانواده وی

4. مدیریت منابع انسانی سازمان به نحوی که منتج به توانمندسازی، رضایتمندی و بهره وری کارکنان گردد.

5. کارایی و اثربخشی بهینه منابع ساختاری و تجهیزاتی

6. توسعه دپارتمان پذیرش بیماران بین الملل و طراحی ، اجرای فرآیندهایی که ارائه خدمات تشخیصی، درمانی را به ایشان براساس استانداردها تضمین کند.

7. حفظ و گسترش تعامل مثبت و سازنده با کلیه ذینفعان ، ارگان های بالا دستی ، سازمان های همکار و حامی خصوصاً خیرین حوزه سلامت به منظور استمرار مراقبت مطلوب